מוקד מכירות מטרו 9930*

Supersport & Sport

אופנוע נינג'ה

אופנוע נינג'ה

סדרת הנינג'ה ZX של קוואסאקי מספקת למי שאוהב אופנוע ספורט והסופרספורט ריגושים עזים במהירויות מסחררות כבר שנים רבות. עם רקורד של אליפויות ושיאים - למשל האופנוע המהיר ביותר בעולם בייצור סדרתי - כל אופנוע נינג'ה ZX שתבחרו יוביל אתכם לחרוך את המסלול, להביא לידי ביטוי מלא את היכולות שלכם וגם לשכלל אותן עוד ועוד.
דגם אחד שכדאי להכיר הוא Ninja ZX 10R - עם מנוע 998 סמ"ק ולא פחות מ-213 כוחות סוס שמרגישים הרבה יותר, משקל נמוך שמסייע לכם להגיע לזוויות חדות במיוחד בכל סיבוב או הטיה ומערכת בקרה מדויקת, הרכיבה על אופנוע נינג'ה זה מוציאה מכל אחד ואחת את המקסימום.

אופנוע נינג'ה למכירה


אופנוע ספורט של אלופים ושל מי ששואפים להיות אלופים הוא ZX 10R SE. אופנוע נינג'ה זה מייצר 200 כוחות סוס ב-13,000 סל"ד ומומנט של 11.6 קג"מ, ובהתאם ביצועים סוחפים. האופנוע היפהפה מגיע עם מתלים סמי אקטיביים איכותיים במיוחד, ואפשרות בחירה בין 3 מצבים (מסלול, כביש וידני שכולל 15 כוונונים). התוצאה: גם על המסלול וגם על הכביש מובטח לכם שיכוך מרבי, ואיתו היכולת להביא את הכלי עד הקצה. חישוקים קלים מאפשרים שינוי כיוון בקלילות, ובאופן כללי אין פעולה שלא תוכלו לבצע עם הדגם הזה בלי להרגיש מאמץ או קושי.

אופנוע נינג'ה ה-ZX 10RR בעל שלדת הפלדה הוא אלוף עולם של ממש, ואחד האופנועים האהובים ביותר על כל מי שמחפש אופנוע כבד וספורטיבי במיוחד. ה- Ninja ZX 6 R זכה לא מכבר למנוע חדש, בנפח 636 סמ"ק, ובתיבת הילוכים שתורמת למקסימום נצילות של הכוח גם בכבישים ציבוריים. מנגנון ייחודי של קוואסאקי מקל על התפעול של המצמד ובעיקר מונע את תופעת ההחלקה של הגלגל האחורי כשמורידים הילוך באגרסיביות. העיצוב של ה-ZX6-R, כמו של שאר אופנועי הספורט והסופרספורט, מבטיח תמיכה מלאה לרוכבים ומהווה חלק בלתי נפרד מהשאיפה של החברה היפנית להפוך את הכלי והאדם ליחידה אחת מסונכרנת לחלוטין. איכויות מרשימות נוספות של ה-ZX6-R הן צמיגי ברידג'סטון מתקדמים ובקרת אחיזה מעולה.

מטרו מוטור - החברה מספר אחת בישראל בכל הנוגע לכלי רכב דו גלגליים - מסייעת לכל מי שמחפש אופנוע נינג'ה חדש להגשים את החלום, עם ייעוץ מקצועי שמבטיח בחירה מדויקת, ועם גמישות במימון. כך למשל תוכלו לקנות את הדגם שאתם חושקים בו במספר רב של תשלומים, ועוד אופציה היא אופנוע נינג'ה למכירה עם מימון חוץ בנקאי. גם בהמשך הדרך אנחנו אתכם - עם מרכזי שירות בפריסה רחבה וטיפול מהיר ואמין בכל צורך שמתעורר.